EFTERÅRS-camp

TIlmeld dig EFTERÅRS-CAMP her:

Du vil blive kontaktet med en bekræftigelse på din tilmelding få dage efter din tilmelding.

Adventure-race på årets efterårs-camp

2 dages adventure-race med Roskilde Outdoor Efterskole

Går du i 7.– 8. klasse, og vil du prøve outdoor-livet i skovene omkring Roskilde?

På Roskilde Outdoor Efterskoles efterårscamp kan du prøve lejrlivet og aktiviteter fra vores linje "OutdoorSports" i et

adventure-race som løber over to dage (6.-7. oktober 2018).

Du kommer til at prøve kræfter med både kanosejlads, orienteringsløb, mountainbike og klatring i et fedt
race sammen med dit hold i konkurrence med de andre hold. Dagene bliver også fyldt med andre sjove,
hyggelige og udfordrende aktiviteter i Boserup Skov ved Roskilde, på Roskilde Fjord og ved Roskilde Havn.

Vi overnatter i telte og laver lækker mad over bålet.
Efterårs-campen starter lørdag kl. 9.30 og slutter søndag eftermiddag kl. 16.00. Du skal selv medbringe sovepose og liggeunderlag.

Så skynd dig at sikre dig en plads på Roskilde Outdoor Efterskoles Efterårs-camp for kun 200 kr. prisen dækker al forplejning, overnatning, race og t-shirt og drikkedunk.

Sidste frist for tilmelding: 1. oktober 2018