Faste aftaler

Faste aftaler for Roskilde Outdoor Efterskoles unge mennesker

Vi er her for at have et godt efterskoleår, så vi gør alle vores bedste for at få en god hverdag, hvor vi lærer sammen, hjælper hinanden og passer på hinanden.

Vi vil gerne have, at du forbliver sund og rask, så derfor er der ingen tolerance overfor rygning, snus, stoffer og alkohol – heller ikke undervejs, når man er under transport mellem hjemmet og skolen.

Vi har fået et betroet ansvar af dine forældre, så derfor har man ikke sex på skolen.

Vi passer på dig og har fået et betroet ansvar af dine forældre, så hvis du gerne vil forlade skolens område, skal du altid have lov, og vi skal vide, hvor du går hen.

Vi passer også på dig om natten, så du skal være på dit værelse, når der er sagt godnat.

Hvordan laver vi alle andre aftaler?:
Vi har tillid til hinanden og så aftaler vi, hvad der er ok at gøre.

Hvad nu hvis:
Hvis der er grund til bekymring, er dine forældre altid de første, der vil blive kontaktet.